ח"כ אופיר אקוניס: "שלפיד יודה שאימץ את דוקטרינת נתניהו"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ אופיר אקוניס: "שלפיד יודה שאימץ את דוקטרינת נתניהו"

    השר לשת"פ אזורי לשעבר, יו"ר שדולת הסכמי אברהם ח"כ אופיר אקוניס: "כשלפיד מאמץ את דוקטרינת היריב הפוליטי, נתניהו מצופה לאינטגריטי שיודה שטעה. יש לי תומכים רבים ואירועים בכל רחבי הארץ לקראת הפריימריז. ביקור ביידן הוא פוליטי, זה לא יעזור ללפיד

    צילום: פלאש 90
    14:28
    01.05.24
    רחל פסטג No Comments on איך עוצרים את העלייה במשקל אחרי פסח? הדיאטנית מדריכה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אופיר אקוניס, הליכוד, יו"ר שדולת הסכמי אברהם לאיתי גדסי ב"מהדורה המרכזית": בתפקידי כשר לשת"פ אזורי צפיתי הצטרפות מדינות נוספות, בוודאי יש כאן שינוי במעמד. לחיצת היד והאמירה לנתניהו חשובה, בסוף הכי חשוב היא המדיניות. ההתעקשות של נתניהו על איראן, אנשי לפיד עושים סיבוב פרסה מפואר".

    "ביידן והמדיניות האמריקנית לנוכח איראן היא עקבית מאז ימי קלינטון. אנחנו רואים את זה בנכונות הצבאית האמריקנית, כשלפיד מאמץ את דוקטרינת היריב הפוליטי, נתניהו מצופה לאינטגריטי שיודה שטעה. יש לי תומכים רבים ואירועים בכל רחבי הארץ לקראת הפריימריז. ביקור ביידן הוא פוליטי, זה לא יעזור ללפיד זה לא יעזור לו לצבור מנדטים, אולי לגנץ וסער – אנחנו לא מוטרדעם פוליטית מהעניין הזה"

    "נראה שהדברים במחנה המתנגדים הם ביבי או לא ביבי, אני במחנה הלאומי ואצלינו נתניהו עומד בראשות המחנה ונבחר בידי רוב המצביעים. הם רואים בעצמם שכל התזות קורסות, אבל זה לא ימנע מהם להפסיק – אנחנו רואים הסתה מכוונת ומגמתית. לא מתעסק מי יעמוד מול נתניהו, גנץ לא קןרא תיגר על נתניהו ולא עומד בראשות המפלגה השנייה בגודלה בכנסת".

    "נפעל למינוי נתניהו לראשות הממשלה ונקרא לעשרות אלפי המצביעים שלא יצאו לכנסת ולכן הגדילו את קולות השמאל ובני גנץ. עניין הזה יכול להיות שעווינו ופשענו שלא עודדנו יציאה לקלפיות, זה מה שיצר את השינוי הפוליטי שלא משקף את הציבור בישראל. השמאל השיג בקומבינות פוליטיות את השלטון"



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אנחנו לא מוטרדעם פוליטית מהעניין הזה"